Subject: FW: Haaslava ja Aardla küla ühendav jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti koostamise nõuded
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 09:58:22 +0200

Tere,

Palun registreerida

Parimat,

Herkki Rõõm

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Sunday, January 28, 2024 7:46 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: 'Tõnu Muru' <[email-masked]>; 'Alar Arukuusk' 
<[email-masked]>
Subject: RE: Haaslava ja Aardla küla ühendav jalgratta- ja jalgtee 
põhiprojekti koostamise nõuded

Tere

Edastame tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks kahes variandis JJT eskiisi: 
<https://infradaou-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/pavel_infradaou_onmicrosoft_com/Enqy8-Gzp6BAv29DSIzTuWQBmXmLYg10afMhmxuK-Yj-Sg> 
04-Joonised

Ennekõike palume Transpordiameti seisukohta alljärgnevates küsimustes:

1.	7.0m eraldusriba kasutamine kooskõlas määruse nr 71 tabeliga 41.
2.	Põrkepiirdega lahenduse võimalikkus Pihlaka (18501:001:0323) kinnistul.

Kuna JJT rajamisele oleme Pihlaka kinnistu omanikult saanud eitava vastuse, 
siis kaalume ka varianti B, ehk siis JJT viimist teisele poole maanteed. See 
aga eeldab teatud ulatuses lahenduse kokkuviimist Teedeprojekt OÜ tööga nr 
T01518 (Riigitee nr 22140 ehitusprojekt) või teatud määral selle muutmist. 
Palume Transpordiameti seisukohta mõlemale JJT paigutuse alternatiivile.

Ühtlasi teeme ettepaneku tõstatatud küsimuste ja muude võimalike 
kitsaskohtade arutamiseks korraldada arutelu kas kohapeal või siis üle 
veebi. Kuna projekteerimise ajagraafik on väga tihe ning projekti 
realiseerimine on seotud vahendite taotlemisega toetusmeetmest, siis on 
ülikriitiline saada võimalikult kiiresti selgust JJT võimaliku paigutuse 
osas. Seega teeme ettepaneku teha arutelu esimesel võimalusel, s.t juba 
järgmisel nädalal 29.01-02.02 kuupäevadel. Ootame selles osas teie 
tagasisidet esimesel võimalusel ning palume teada anda, millised kohtumise 
ajad oleksid pakutud ajavahemikus sobilikud.

Lugupidamisega

Pavel Karev

Infrada OÜ

55530349

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 12. jaanuar 2024 11:30
To: Infrada OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Haaslava ja Aardla küla ühendav jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti 
koostamise nõuded

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Haaslava ja Aardla küla ühendav jalgratta- ja jalgtee põhiprojekti 
koostamise nõuded

Registreerimise kuupäev: 12.01.2024

Registreerimise number: 7.1-2/24/213-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>